čtvrtek 27. června 2013

Konec Školního roku

Ahoj, jakpak se máte? Já jsem strášně nadšená z toho, že už máme konec školního roku. My jsme měli mít konec zítra, ale dělají tam nějakou údržbu, takže aspoň končím dřív.
Ale o prázdninách se nebudu ulívat z tanců.. Místo úterních je budeme mívat v pondělí, v úterý zkoušíme každá sama svoje choreografie, ve středu tančíme Bad end night s Luckou, ve čtvrtek Poker face s Bětkou + někdy ve volném čase zkoušíme ještě jiné choreografie.

Dneska jsem se nemohla přestat objímat. Moc mi budou chybět pusinky moje :* :D V létě se nebudeme vidět tak často, po prázdninách je ale zase uvidím.

Spím u kámošky s kámoškou :D A nemůžu se přestat dívat na anime - teď jsem se dodívala na chobits a začínám se Soul Eaterem.. Taky pravidelně cvičím na klávesy (příští rok budu mít nového učitele, sice ho znám a za nic nestojí, ale chci se před ním vytáhnout) a píšu knížku. Do notebooku, sešitu..!

Rika s Cibi-Chan mě včera naučily cup song, já jsem do toho zažraná ;)
Aiko

4 komentáře:

  1. Tak si sa zase ozvala po nejakej dobe. ;) Tak to máte dobré, že ste končili skôr, my to máme predsa až zajtra, ale to nevadí, ja si to tam už len ten posledný deň nejako odsedím, však od radosti za týždeň voľna. :D

    Tak to vám potom držím palčeky, aby vám to vyšlo s tými tancami. :3

    Tak kamarátky zo školy budú chýbať asi aj mne, ale tak čo už , nejako to prežijeme a možno sa v lete aj stretneme, 2 mesiace na to máme, to je dosť, ja si myslím, na to, aby sa niečo podniklo. :)

    Želám príjemnú noc, ja keby som u niekoho prespávala, tak ani nespíme od samej radosti, by sme sa celú noc rozprávali, teda, takto nejako si to predstavujem.

    Anime je super hobby, ja sem-tam zvyknem pozerať, ale momentálne sa venujem seriálom takým normálnym, ale dobré anime si vždy pozriem, len je toho veľa. :D Ale Soul eater je dobrý.. :3

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem! Ja som tiež veľmi rada že je už koniec, a nevadil mi ani ten deň naviac...Aspoň som si dala pár hier žolíka xD
    Určite to nezanedbávaj...ja už napr. na klavír chodiť nebudem, no doma plánujem cvičiť naďalej,keďže klavír nebol lacná záležitosť a nikdy neviem kde sa mi to bude hodiť!
    Anime nesledujem, ale zaráža ma koľko ľudí to pozerá!
    Uži si u kamošky, nám to kvôli počasiu nevyšlo :/

    OdpovědětVymazat
  3. To se máte, já vždycky byla strašně nadšená, když jsme končili dřív, ale za celou tu dobu se to stalo asi tak jednou. :D I když třeba ostatní školy dostaly ředitelská volna, tak ta naše musela vždycky chodit pořád do školy. Strašně mě to dokázalo naštvat!:D
    Vy máte ty tance i o prázdninách?

    OdpovědětVymazat
  4. Cup soong :D
    Taky mi budou chybět kámošky, moc!
    Údržba se hodí vždycky, u nás se bohužel končilo normál...
    Tancovat i přes prázdniny? Nikdy!
    Jsem ráda, že si od tréninků odpočinu :33
    Hodně štěstí v klávesách!
    Taky se chci naučit hrát, ale nemám na to páku :)

    OdpovědětVymazat