čtvrtek 4. července 2013

Nudaa :D

Ahoj, jsou prázdniny. Vůbec mi to ale nepříjde.. To máme prázdniny teprv týden? Příjde mi, že prázdniny jsou už na konci července.
Pořád tančíme :D
Pošlu vám choreografie..
Tuhle tančím sama :) (Aiko)
Tuhle se teprve začínáme učit (Aiko, Chibi-chan, Rikka, Tsubaki)
Tahle je nádherná ♥ (Aiko, Chibi-chan, Rikka)
Skvělá, rychlá.. :) (Aiko, Chibi-chan, Rikka, Nee)

Pár dalších choreografií máme v plánu. Pardon, že vás pořád otravuji s tancemi.. ALE JEŠTĚ NĚCO :D
Máme taneční skupinu AiChiRi. Youtube kanál, oficiální blog. Na ten dělám design :33
Hlavní členové jsou Aiko, Rikka, Chibi-chan a někdy nějaké choreografie tančí i pár dalších holek, abychom byly do počtu. Až se to začne trochu hýbat, tak vám sem dám odkazy.
Aiko

4 komentáře:

  1. Ten názov vašej skupiny sa mi veľmi páči.. Číta sa to aičiby? :D :D Dúfam že áno...veľmi sa mi to tak páči ;)
    Tance sú fajn ale najviac sa mi páči posledný...možno práve preto aká je tam pomaly techno hudba... xD

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné choreografie, dlhé ;) To je super že sa takto venuješ tancu. Tiež som volakedy tancovala ale už na to nie je čas.

    OdpovědětVymazat
  3. http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html-boly by som rada keby si sa zapojila ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak ty sa musíš teda riadne nudiť :D Ale majú zaujímavý názov :) :P
    XoXo Chloé

    OdpovědětVymazat