úterý 11. června 2013

Recenze na knihu "Eragon"

Počet stran: 487
Žánr: Fantasy
Autor: Christopher Paolini
BESTSELLER
1. kniha ze série "odkaz Dračích jezdců"
Obsah: Tato fantasy z pera patnáctiletého autora, nadchla miliony čtenářů po celém světě. Vypráví příběh farmářského chlapce,který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě - Safira. Spolu se vydají na nebezpečnou cestu královstvím ovládaným krutým panovníkem. Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou.

MŮJ NÁZOR: Kniha je prostě báječnál Dočetla jsem ji asi už v úterý a od středy čtu druhý díl (ELDEST)
Příběh je velmi zajímavý a zábavný, přesto se mi do ní moc nepodařilo začíst. Například u mé nejoblíbenější knihy (Hraničářův učeň) jsem se do všeho pořádně začetla a vše s nimi prožívala. U této knihy si příjdu pouze jako čtenář a ne součást příběhu. Přesto mám knihu ráda.
Dokonce jsem se už i mrkla na film (ERAGON) a to bylo nadávek. Snad každou minutu jsem musela komentovat, jaké jsou tam nesmysly a jak to bylo v knížce atd.. a kámošky s kterými jsem se na to dívala byly na nervy ;DD

HODNOCENÍ
96%
Aiko

2 komentáře:

  1. Nuž, Eragon je skutočne zaujímavá kniha, ktorú dokonca aj ja plánujem prečítať. Fantasy knihy sú jedny z mnohých, ktoré ma vždy zaujmú a toto je ešte taká úžasná knižka. :) Ak by som teda mala možnosť mať ju alebo si ju aspoň prečítať, rozhodne by som to spravila, je to super knižka a všade počúvam na ňu samú chválu.. a vraj ani film nie je taký zlý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, knížka je opravdu skvělá. Jsem už u posledního dílu :)
      Ale film je příšerný! Pokud nemáš v plánu knížku číst nedoporučuji. Já jsem se na to podívala po přečtení a je to prostě hrozné! :D Spousta přidaných věcí, nejdůležitější věci useknuté :D

      Vymazat