neděle 23. června 2013

Pouť

Ahoj, dneska u nás byla pouť. Moc děkuji babičce za tučný příspěvek :-*
Byla jsem s Onee-Chan a Onee-Chan alias Chibi-Chan a Rika-Chan ;D

Byla jsem jednou na lodi, 3x na CentriFuze a 6x na kladivu..!!! Ano, jsem na sebe pyšná, já jsem šla na kladivo a pak se tam vracela a vracela, samozdřejmě s holkama.

Nic jsem si nekupovala, stačily mi ty kolotoče. Dala jsem si akorát hranolky a kofolu a domů jsem se stavila na polévku. Teď jsem doma, mamka s taťkou zachvilku odejdou pařit do noci :D Moc se těším na příští předpouťovku.

S kámoškama máme takovou hudební skupinu na jednu písničku. Chibi-Chan píše noty a slova na všechny nástroje..
Ona bude zpívat, já hrát na klavír + druhý hlas (asi), Rika bude hrát na keyboard, další kámoška na flétnu.. Je to mooc pěkná písnička, ale v japonštině, takže název nedokážu přečíst. Mám ji na mobilu, ale na pc bych ji nenašla..

No nic, mějte se. Snad vás nenudíme moje "nečasté" přidávání článků, ale mně to takhle vyhovuje.

Aiko

4 komentáře:

  1. Juj, na kolotočoch som už teda parádne dlho nebola, ale tu už akosi ani nemám možnosť, ale ako vidím, tak ty si sa skvelo zabavila.

    S tou pesničkou vám držím palce, určite to bude dobré. :)

    Nuž a príspevky, je ich síce trochu menej, ako som bola zvyknutá na blog. cz, ale ja tiež nepíšem veľa, takže to je dobré. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som bola na tých Holandských kolotočoch-sú najväčšie v Európe alebo tak nejako..:Bolo to mega a práve kladivo a proste takéto extrémy mám najradšej ;)
    Mne tvoje prispievanie veľmi vyhovuje ;)

    OdpovědětVymazat
  3. :D Tak ty máš teda žalúdok! Mne by bolo zle už len na tom prvom kladive :) Ale je super, že ste si to s kamoškami užili. Ak nahráte nejakú pesničku s tou vašou kapelou, uverejníš ju potom aj an blogu?? ;-)

    XoXo Chloé

    OdpovědětVymazat