úterý 4. června 2013

Počítačová hra?

Co když jsme naprogramovaní?
Co když jsme jen loutky v jedné velikánské hře, kterou hraje gembler, náš stvořitel, programátor - Bůh.
Je možné, že se jen tak rozhodl zkusit vytvořit svou hru, kterou skládal 7 dní, tedy dejme tomu, u něj 7 minut? Právě teď hraje hru a když se odhlásí, nic nepocítíme - vypneme se a až se zase přihlásí, budeme fungovat jako předtím a o ničem nebude vědět.
Co když je to tak? A co když udělá chybu a na obrazovce se objeví GAME OVER? Co pak bude s námi?..
Nechci nic zpochybňovat. Bůh může být programátor, ale také to může být ten, za koho by ho ostatní považovali. Prostý - božský - stvořitel..
ANO, jsem křesťanka a jsem na to hrdá, prosímvás nechte si své přihlouplé poznámky pro sebe :*

Potřebovala jsem to tady napsat.. Tahle myšlenka mě hodně zaujala a musela jsem nad ní přemýšlet, vlastně je to tvorba tatínka.. :D On má vždycky skvělé myšlenky, to byste si někdy měli poslechnout, ale BACHA! Zastavíte se na minutku pokecat a je z toho dlooouhá hodina a vy jen počítáte sekundy kdy domluví ;D
Aiko

6 komentářů:

  1. Fuuuj, tvuj blog je hnusný, i ty články jsou na nic... Tvuj blog Lexiinin-koute.blog.cz byl možna o 1 % lepší než tenhle ale jinak je to všechno HNUSNEEE!!!! FUJ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne,mne zas vypisuje nejaká Hanička :* Lenka a Miška...týmto ich pozdravujem ;)
      Milujem ťa a tvoj blog tiež :*

      Vymazat
  2. Lexii :// Byla jsi pro mě vždycky lexi.. :( Aiko s emi nelíbí :D : D Promiň nechcu být affs, z důvodu toho že jsi na blogspot, protože blogspot nesnáším, kvůli psaní komentářů, musíš to všecko rozklikávat a vypisovat.. blog.cz to má lepší. :(
    Ale i tak ti přeju všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu mě mrzí, jak se odemě vytrácejí affíci, kvůli blogspotu, ale tak co se dá dělat :)

      Vymazat
  3. Ahoj affkom :) Som Chloé z blogu FrenchStyle.blog.cz a bola by som veľmi rada, keby sme affskami aj naďalej ostali.. ;-)

    OdpovědětVymazat