čtvrtek 6. června 2013

Dva šprti :33 BACHA!

Ahoj, ani nevíte jak jsem za poslední dobu šťastná. Potkala mě sice spousta smutných věcí, ale přesto mě podržela jedna holka :)
Díky ní jsem šťasná. Nejdřív jsme se nenáviděly, na začátku školního roku - ano, jak dětinské - aůe později se k sobě dostaly 2 největši šprti a teď jsou nerozluční přátelé :D
První člověk, se kterým se můžu poradit o škole, normálně pokecat. První člověk, se kterým se doma sejdeme jenom abychom se připravily na test..
Posmívejte se mi šprte, ale já jsem na to hrdá. Narozdíl od někoho si zaručím šťastnou budouctnost :*

Jinak pořád tance...
V úterý tance, ve středu tance, ve čtvrtek tance, v sobotu opakování před soutěží, v neděli tance.. Tak to vypadá tento týden, ale každý všední den mám tance s někým jiným! Na nervy, i když mě to příšerně baví.

Chtěla jsem poděkovat všem, kteří u mě zůstali, i když jsem se přesunula na blogspot. Neodsuzuji ty, kteří ne, ale mrzí mě to ://
Nabírám všechny možné affs a doufám že blog bude frčet.

Loreen - talentovaná zpěvačka ♥

Aiko

7 komentářů:

  1. Ahoj,písala si na môj blog do náboru affs, beriem ťa :) Zapíš si ma prosím. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Loreen...fakt talent....Tak super že si si našla "spriaznenú dušu." že ťa drží! Nech vám šprtstvo ešte dlho vydrží ;) ja sa za to tiež nehanbím, ale za šprtku sa veľmi nepovažujem...

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobře že někdo při tobě stojí a pomáhá ti :) a neberu tě do affs nezlob se

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn, že máš takovou kámošku...ale při učení já musím být sama,zvlášťkdyž je kámoška ukecaná :DDDD
    Bajdvej, nechceš být aff? Kdyžtak mi napiš pod článek :D

    OdpovědětVymazat
  5. :) To je super, že máš novú kamošku. Aj my sme presne na "tom takto" boli tiež s niekt. novými babami, ktoré k nám prišli do triedy a teraz sme nerozlučné kamošky a dali by sme za ne aj život... :) Na aké tance chodíš??
    XoXo Chloé
    frenchstyle.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Práve na mojom blogu prebieha SON Oddelovač ;) http://melplace.blog.cz/1306/001-son-oddelovac

    Zapoj sa prosím ;) Ďakujem

    Mel♥

    OdpovědětVymazat
  7. Co tancuješ? Jinak, já si nemyslím, že když někdo není šprt, tak nemá šťastnou budoucnost :D ty asi taky ne, ale vyznělo to tak ;D

    OdpovědětVymazat