úterý 18. června 2013

Recenze na knihu "Eldes"

Počet stran: 656
Žánr: Fantasy
Autor: Christopher Paolini
BESTSELLER
2. kniha ze série "odkaz dračích jezdců"
Obsah: Šíří se temnota, přichází beznaděj, vládne zlo ...
Pokračování fantasy bestselleru Eragon z pera Christophera Paoliniho opět dobývá svět! Eragon cestuje se Safirou do elfského města Ellesméry, aby podstoupil výcvik v kouzlení a boji, životně důležitých dovednostech Dračího jezdce. Ztrácí jistotu, neví komu může věřit a osud království, v němž temná ruka krále rdousí veškerý vzdor, leží i nadále právě v jeho rukou...
Druhý díl trilogie Odkaz Dračích jezdců.

Můj názor: Kniha je parádní.. :D Já čtu 4. díl a moc mě mrzí, že každou chvíli skončí. No, ale pojďme k tomuhle dílu. Ztrácím pojem co se stalo v Eldestovi a co v Brisingru. Přesto vím, že tato kniha se sebou nese spousty dobrodružství. Eragonův vztah s Aryou je lepší a lepší. Dobývají města a jdou si za svým snem.. :)

Hodnocení: 100%

5 komentářů:

  1. Knižka vyzerá zaujímavo, ale ja moc takéto žánre nemusím :)

    XoXo Chloé

    OdpovědětVymazat
  2. Ja sa na túto sériu teším snáď už 7 rokov, ale stále sa akosi nemám k tomu si ju kúpiť, pretože klasická fantasy ma už dlho neberie....ale každým článkom o týchto knihách vidím tvoju obrovskú "lásku" voči nim ;)
    Ty si ich požičiavaš,alebo kupuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já si je nekupuju, ale půjčuju. Mám své zdroje ;D Kámoščina sestřenka má snad největší sbírku fantasy knih :DD

      Vymazat
    2. Tak to už heeej...Ale ja zas takéto super kúsky musím aj vlastniť...to akosi patrí ku mne ;!

      Nechty som si nalakoval na modro, a pretrela trblietkovým lakom.Nič zvláštne! :D Skús aj ty behať... a ja samozrejme tiež behám pri hudbe, a keď je nejaká riadna motivačná....Milujem ♥

      Vymazat
  3. Túto knižku nepoznám ale nemusí byť špatná ;))

    OdpovědětVymazat