pondělí 8. července 2013

Recenze na knihu "Brisingr"



Počet stran: 658
Žánr: Fantasy
Autor: Christopher Paolini
BESTSELLER
3. kniha ze série "Odkaz Dračích Jezdců"
Obsah: Přísahy, zkoušky oddanosti, mocné síly se střetnou...Bitvou na Hořících pláních boj s Královstvím zdaleka neskončil a zdá se, že v nadcházejícím střetu bude Galbatorixův Jezdec mocným protivníkem. Eragona se Safirou proto čekají další zkoušky v boji, ale v příběhu už nejde jenom o ně…Stejně jako Eragon a Eldest, i Brisingr je plný napětí, nečekaných odhalení a zvratů, ve kterém nechybí ani Safiřin něžný humor.

Můj názor: Zase jako obvykle.. Všechny díly této knihy jsou báječné a s každým dílem se mi kniha líbila víc a víc. Sevřel se mi žáludek, když jsem si pročítala obsah. Zastesklo se mi po té knížce, protože jsem přečetla všechny 4 díly. (Včera ve 2 jsem nemohla usnout, tak jsem zase začala číst románek "Přípravka") Pořád musím přemítat nad koncem 4. a poslední knihy.. Ale bavíme se o tomhle dílu :)

Hodnocení: 100%


2 komentáře:

  1. Prosím pozri si vyhodnotenie letnej kontroly affs --> http://frenchstyle.blog.cz/1307/vyhodnotenie-letnej-kontroly-affs :)

    XoXo Chloé

    OdpovědětVymazat
  2. Ani čítať nemusím a viem aké bude tvoje hodnotenie...fakt dúfam že sa mi ich podarí zohnať!
    O druhej si čítať? mňa skôr napadne počúvať hudbu ale nie je to zlý nápad ;)

    OdpovědětVymazat